loading...
آقای مصطفوی
من بازدید : 358 پنجشنبه 09 خرداد 1398 نظرات (0)
یکی از بهترین روش‌ های پوشاندن و زیبا سازی دیوار فضا های مختلف استفاده از کاغذ دیواری است. اگر چه استفاده از کاغذ برای دیوار به‌ عنوان یک دیوار پوش مربوط به سال‌ های اخیر نیست و از سال‌ ها پیش دیوار های برخی منازل را با کاغذ دیواری می‌ پوشانده‌ اند، با این حال پیشرفتی که در طراحی و ساخت کاغذ های دیواری در سال‌ های اخیر حاصل شده به‌ اندازه‌ای هست که بتوان گفت تشابه کاغذ دیواری‌ های امروزی با کاغذ دیواری‌ های قدیمی تنها در نام آن‌ ها ست. در حال حاضر بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی از انواع کاغذ دیواری به‌ عنوان ابزاری برای پوشاندن، زیبا کردن و حتی افزایش مقاومت دیوار در برابر آتش‌ سوزی و زلزله یا عایق کردن فضا در برابر صدا استفاده می‌ کنند. کاغذدیواری‌ ها با استفاده از متریال گوناگون و به طرق مختلف و متنوعی ساخته می‌شوند. نمونه‌ی ساده و نسبتاً ارزان‌ قیمت کاغذ دیواری، ساخته شده از نوعی کاغذ بدون پوششی خاص یا با پوششی بسیار کم‌ ضخامت و ضعیف است. اگرچه این نوع کاغذ نامقاوم به‌ نظر می‌ رسد و عمر مفید کمی دارد، اما می‌ توان در مکان‌ هایی مانند اقامت‌ گاه‌ های موقتی، از آن با توجه به قیمت پایین‌ اش، استفاده‌ ای مقرون‌ به‌ صرفه داشت. یکی از دیگر انواع کاغذ دیواری که به‌ سبب کیفیت نسبتاً بالا و قیمت مناسب کاربرد زیادی دارد، از کاغذ هایی ساخته شده‌ که با استفاده از پی‌وی‌سی پوشانده شده و به‌همین سبب دارای مقاومت بالایی است. این نوع ضدلک، قابل شست‌ و شو و مقاوم در برابر چربی و رطوبت است و به‌ سادگی شسته می‌شود. چنین مزایای قابل توجهی باعث شده‌اند تا کاغذدیواری دارای پوشش PVC در فضاهای گوناگون به‌طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گیرد.   در ساخت برخی از انواع کاغذ دیواری از ماده‌ای به نام وینیل، به‌صورت مایع یا جامد، به‌عنوان پوشش کاغذ استفاده می‌شود. وینیل نام ترکیبی شیمیایی است که به‌خاطر ویژگی‌های خاصی مانند مقاومت در برابر آتش‌سوزی و صرفه‌جویی در انرژی در ترکیبات مصالح ساختمانی کاربرد دارد. کاغذدیواری‌هایی که با استفاده از وینیل مایع پوشانده می‌شوند مقاومت کمتری نسبت به کاغذدیواری‌های پوشانده شده با وینیل سخت دارند. کاغذ دیواری‌ هایی که دارای یک لایه‌ی سخت از جنس وینیل هستند، گذشته از این‌که مقاومت بیشتری نسبت به نوع قبل دارند و از بیشتر امکانات کاغذ دیواری‌های پی‌وی‌سی برخوردارند، دارای این مزیت هستند که می‌توان آن‌ها را بدون آسیب‌دیدن از دیوار جدا کرد. نمونه‌ای دیگر از فروش آنلاین کاغذ دیواری که به آن‌ها کاغذدیواری‌های نون وون گفته می‌شود، متشکل از یک لایه کاغذ نون وون با روکش وینیلی هستند. این نوع کاغذدیواری‌ها مقاومت بسیاری در برابر رطوبت دارند و معمولاً این نوع کاغذ دیواری برای مکان‌های مرطوب و سرویس‌های بهداشتی انتخاب می‌شود. مزیت دیگر کاغذدیواری نون وون این است که کاغذ آن درصورت استهلاک و غیرقابل مصرف‌شدن، تجزیه‌پذیر است و پسماند آن تا سال‌ها در طبیعت باقی نمی‌ماند.  

فروش آنلاین کاغذ دیواری داماسک

داماسک یکی از انواع بسیار پرکاربرد کاغذ دیواری پوستری اتاق خواب ست. این مدل دارای حالتی کلاسیک و تا حدی لوکس است و طرح کار شده در آن عموماً بوته‌های گل‌مانندی با رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای به‌صورت برجسته است. البته کاغذ دیواری داماسک می‌تواند طرح و رنگ‌های دیگری نیز داشته باشد، اما ویژگی مشترک تمامی کاغذدیواری‌هایی که نام داماسک به آن‌ها اطلاق می‌شود، معمولاً همان حالت کلاسیک، لوکس و نقش‌برجسته‌ی آن‌ها است. در بیشتر موارد از مدل داماسک برای پوشاندن تمامی دیوارهای اتاق استفاده نمی‌شود، بلکه یک دیوار که در معرض دید بیشتری ست با این کاغذ دیواری پوشانده شده و برای دیگر دیوارها از کاغذدیوارهای‌های دیگری استفاده می‌شود.    

فروش آنلاین کاغذ دیواری پوستری اتاق خواب

کاغذ دیواری پوستری اتاق خواب در واقع پوستر بسیار بزرگی است که تمامی سطح حداقل یکی از دیوارهای اتاق خواب را می‌پوشاند. طرح‌های قابل اجرا برای این مدل تنوع بسیاری دارند و حتی بسیاری از فروشندگان امکان چاپ تصویر دلخواه مشتریان را به‌صورت کاغذدیواری پوستری فراهم می‌سازند.    

فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی یا کاغذ دیواری سه بعدی از لحاظ جذابیت به دلیل واقعی تر بودن، به پوستر دو بعدی ترجیح دارند، در سالیان اخیر با استقبال بسیاری از طرف خانواده ها برای دکوراسیون خانه خود مواجه شده اند. برای معرفی بیشتر پوستر سه بعدی در ابتدا لازم است به طور کلی در مورد پوسترهای دیواری صحبت کنیم کاغذ دیواری سه بعدی که از جدیدترین انواع کاغذ دیواری از نظر ظاهری ست، دارای طرح‌هایی ست که بیننده با نگاه به آن‌ها فرورفتگی و برجستگی، و به عبارتی بعد سوم را در آن می‌بیند. البته درواقع مشاهده‌ی بعد سوم در این نوع کاغذدیواری ناشی از خطای دید است و کاغذدیواری حالتی کاملاً مسطح دارد. کاغذدیواری‌های سه بعدی بایستی کیفیت چاپ مناسبی داشته و از تصاویری با رزولوشن بالا در آن‌ها استفاده شود. استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی با تصویری سه بعدی به شما این امکان را می دهد تا با لمس کاغذ دیواری علاوه بر لمس زیبایی چیزی فراتر از یک تصویر را مشاهده کنید. استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی با تصاویر زیبا و آرامش بخش در آپارتمان های کوچک یک انقلاب به حساب می آید، چرا که افرادی را که خسته از کار و فعالیت و هیوهای روزانه به خانه پناه می برند می توانند در یک محیط امن با تصاویر زیبا به آرامش برسند. طرح روی کاغذ دیواری سه بعدی به گونه ای است که سایه های را ایجاد می کند که طرح آن را در فاصله حدود 3 متری برجسته و فرورفته می کند. کاغذ دیواری سه بعدی دارای تصاویری متنوع متناسب با سلیقه شما می باشد که شما باید انتخاب کنید. زیبایی خانه خود را با محصولات دکوپیک که ارائه دهنده لوازم لوکس منزل از جمله مبل، پرده،اباژور و کوسن با امکان چاپ عکس و متن می باشد تجربه کنید. تنوع رنگ و نقش در پوستر دیواری سه بعدی به وفور وجود دارد حتی شما می توانید تصاویر دلخواه مد نظر خود را بر روی کاغذ دیواری چاپ کنید. در کاغذ دیواری سه بعدی شما می توانید تصاویر مختلف را در دکوراسیون داخلی به کار ببرید مثلا تصویر اتاق کودک با هال و پذیرایی باید متفاوت باشد و جلوه های ویژه ای را به وجود بیاورید. دکوراسیون داخلی منزل را با برند دکوپیک رویایی کنید.  

دکوراسیون داخلی امروزی و استفاده از پوستر طبیعت

همان طور که گفتیم امروزه با توجه به رایج شدن دکوراسیون داخلی خاص و زیبا استفاده از دیوار پوش ها نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است از همین رو نیز یکی از محصولات محبوب در سال های اخیر که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و طرفداران زیادی پیدا کرده است پوستر دیواری است که در طرح ها و شکل های متنوعی وجود دارد. پوستر طبیعت یکی از همین طرح ها است که این پوستر علاوه بر این طرح در طرح های مختلفی مثل طرح منظره ، سنگ و اشکال هندسی و به صورت سه بعدی وجود دارد. با توجه به نوع دکوراسیون داخلی معمولا استفاده از پوستر طبیعت و این نوع پوستر ها در خانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن طرفداران بسیاری را دارد و در بیشتر منازل برای بخش هایی از خانه نظیر دیوار پشت تلوزیون استفاده از پوستر طبیعت کاربرد دارد. همان طور که در ابتدا گفتیم پوستر دیواری در واقع دیوارپوشی است مانند کاغذ دیواری که بارزترین تفاوت پوستر با کاغذ دیواری طرح های روی آن است که در پوستر طبیعت از یک شکل و موضوع کامل و بزرگ مانند تصویری از یک جنگل و یا عکسی از درخت و منظره وجود دارد.

دکوراسیون داخلی امروزی و استفاده از پوستر طبیعت

با توجه به نوع دکوراسیون داخلی معمولا استفاده از پوستر طبیعت و این نوع پوستر ها در خانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن طرفداران بسیاری را دارد و در بیشتر منازل برای بخش هایی از خانه نظیر دیوار پشت تلوزیون استفاده از پوستر طبیعت کاربرد دارد. همان طور که در ابتدا گفتیم پوستر دیواری در واقع دیوارپوشی است مانند کاغذ دیواری که بارزترین تفاوت پوستر با کاغذ دیواری طرح های روی آن است که در پوستر طبیعت از یک شکل و موضوع کامل و بزرگ مانند تصویری از یک جنگل و یا عکسی از درخت و منظره وجود دارد.

انواع دکوراسیون خانه های کوچک برای بزرگ‌تر و زیباتر جلوه‌دادناندازه پوستر دیواری در پوستر طبیعت

بیشتر افراد وقتی که یک دیوار بزرگ که از پوستر طبیعت و یا پوستر با یک طرح هندسی دارد مشاهده می کنند تصور می کنند که سایز این پوستر ها بسیار بزرگ است باید بگوییم که پوستر های دیواری با هر شکل و طرح مثلا پوستر طبیعت برخلاف ظاهری که دارند، یک کاغذ با طول و عرض بسیار زیاد نیستند که بتوان آن‌ها را شبیه کاغذ دیواری به صورت رولی به دیوار چسباند. در واقع پوستر های دیواری از چند نوار، با توجه به اندازه‌ی پوستر سفارش داده شده، تشکیل می‌شوند. روی هر یک از این نوارها قسمتی از طرح انتخاب شده چاپ می‌شود. هنگام نصب پوستر دیواری نوار ها با دقت به شکلی در کنار هم قرار می‌گیرند که بین آن ‌ها هیچ فاصله‌ای ایجاد نشده و طرح پوستر کاملاً یکدست و یکپارچه روی دیوار یا سقف مورد نظر ایجاد شود. نوع نصب و قیمت پوستر دیواری در پوستر طبیعت امروزه برخی خانواده ها برای تغییر دکوراسیون منزل یا محیط کار خود استفاده از پوستر های دیواری را در اولویت دارند زیرا این پوستر ها هم نصب آسان تری نسبت به کاغذ دیواری رولی دارد و هم به دلیل تنوع در طرح و رنگ راحت تر با دکور محیط هماهنگ می شود و می توان گفت که کم هزینه تر نیز می باشد با توجه به این که قیمت پوستر دیواری از کاغذ دیواری رولی بیشتر است و قیمت برحسب متر مربع می باشد و با توجه به جنس پوستر دیواری که کیفیت بالاتری را دارد، قیمت آن نیز بالاتر است، اما با توجه به این که در این پوستر مثلا در کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت جنس کاغذ بسیار با کیفیت و ماندگار است از این رو نیاز نیست تا هر چند سال یکبار تعویض شود. مهمترین عامل در زیبایی و منحصر به فرد بودن یک پوستر دیواری و مخصوصا پوستر طبیعت چاپ و رنگ بندی آن است که حال و هوای بسیار خاصی را به محیط نصب شده می دهد.  
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 29,793
  • بازدید کلی : 86,397
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015